Новини від СЕАТ
12.02.2020

SEAT починає використовувати автономних роботів для автоматизації транспортування зовнішніх деталей.

Компанія першою у Європі почала використовувати автоматизовані самохідні візки без магнітного управління за межами майстерні, які підтримують функцію 4G, індукційне заряджання та 25-метровий рухомий склад.
сеат

>  Кожен рухомий склад може перевозити до 10 тон вантажу, долаючи щодня відстань 240 кілометрів

>  Автоматизовані самохідні візки забезпечують ефективніші поставки запчастин, зменшуючи викиди CO2  на 1,5 тони та усуваючи потребу у курсуванні вантажівок від однієї майстерні до іншої

Марторель (Іспанія). Завод SEAT у Марторелі поступово переходить на інтелектуальне виробництво, яке дотримується принципів сталого розвитку та цифрових технологій. SEAT - перший промисловий виробник у Європі, який використовує зовнішні автоматизовані самохідні візки, оснащені функцією навігації з одночасною локалізацією та картуванням (SLAM-навігацією), з'єднанням 4G та індукційним заряджанням акумулятора. На сьогоднішній день за межами виробничих майстерень заводу Марторель працюють вісім автоматизованих самохідних візків, які допомагають автоматизувати транспортування запчастин. Нові транспортні засоби доповнюють вже 200 існуючих автоматично керованих транспортних засобів у майстернях на заводах у Марторелі та Барселоні.

Кожен зовнішній автоматизований самохідний візок та його вагони утворюють 25-метровий рухомий склад, який може перевозити вантаж максимальною вагою 10 тон та долати відстань 3,5 кілометра. Завдяки SLAM-навігації немає необхідності, щоб цими транспортними засобами керували дроти або магнітна стрічка, що зменшує експлуатаційні витрати, тому їх легше адаптувати до нових маршрутів, а їхнє встановлення не вимагає додаткового будівництва доріг. Загалом вісім автоматизованих самохідних візків можуть за день проїхати 240 кілометрів. Наразі існують два маршрути між ковальним пресовим та металевими цехами, які забезпечують поставки бокових частин та мобільних елементів. Завдяки такому нововведенню немає потреби, щоб вантажівки перевозили запчастини між цими цехами.

Парк зовнішніх автоматизованих самохідних візків дозволяє щорічно зменшувати викиди CO2 на 1,5 тони, оскільки раніше ці поставки здійснювалися за допомогою вантажівки або тягача. Завдяки використанню таких автоматизованих самохідних візків процес поставки є більш ефективним та рентабельним, за рахунок чого зменшується рівень накопичення запасів на початкових точках та пунктах доставки, а також зменшується пересування транспорту безпосередньо на заводі. Проєкт розроблявся спільно з компаніями ASTI Mobile Robotics і Telefónica.

Віце-президент SEAT з питань виробництва та логістики Крістіан Воллмер (Christian Vollmer) заявив, що «за останні декілька років компанія SEAT запроваджувала новаторські ініціативи у сфері логістики. Це є ще одним доказом того, що ми прагнемо стати еталоном «Промисловості 4.0». Застосування зовнішніх автоматизованих самохідних візків дозволяє оптимізувати процеси виробництва та логістики, зробити їх більш ефективними, сталими та цифровими».

Еталон «Промисловості 4.0»

Цей проєкт дозволяє SEAT підвищити ефективність та наблизитися до цілі впровадження на заводі у Марторелі інтелектуального виробництва у промисловості, де автоматизація та цифрові технології є ключовими факторами. За останні декілька років компанія SEAT застосовувала технологічні інновації у всьому виробничому циклі. Наприклад, компанія почала використовувати автоматизовані самохідні візки, інтегровані у лінію виробництва для транспортування запчастин, а також дрони для термінових поставок запчастин та роботів. Крім того, для підвищення ефективності обробки даних тут використовують штучний інтелект, технологію «великих даних» та блокчейн, що дозволяє підвищувати ефективність, гнучкість і динамічність виробництва. Усі ці нововведення епохи «4.0» забезпечують продуктивність 7900 робітників заводу, які виготовляють 2300 автомобілів щодня.